کانون های ایجاد بدهی بخش عمومی شناسایی می شود
کانون های ایجاد بدهی بخش عمومی شناسایی می شود

به گزارش روابط عمومی همایش یکصد‌‌ و پنجمین نشست علمی-تخصصی خود را با عنوان"کانون‌های ایجاد بدهی بخش عمومی؛ کنترل و ساماندهی" روز چهارشنبه 7 دی ­ماه 1401، از ساعت 10 الی 12، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب­نظران، مدیـران، کارشناسان دستگـاه­های اجــرایی ملّی و استـانی به­صورت مجازی برگزار می­ شود.

بر اساس این گزارش، دکتر ابراهیم نامداری  "مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران" به عنوان مدیر علمی نشست  و همچنین، دکتر محسن برزوزاده "تحلیلگر و متخصص مالیه عمومی و مدیر کل خزانه"،  دکتر مهدی بنانی  "رئیس مرکز مدیریت بدهی‌های عمومی و روابط مالی دولت" به عنوان سخنرانان این نشست خواهند بود.

لازم به ذکر است این نشست علمی-تخصصی، ششمین نشست از سلسله نشست­های "نخستین همایش بهبود روند بودجه­ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" است که با همکاری مرکز پژوهش­های توسعه و آینده­نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه­ریزی دیوان محاسبات کشور، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشکدة اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی از آبان ماه لغایت اسفند ماه سال جاری برگزار می­شود. در این همایش ضمن برگزاری نشست­ها و کارگاه­های علمی-تخصصی، ابعاد مختلف و متنوعی از اصلاح ساختار بودجه ذیل محور پایش و مدیریت بدهی­های دولت، به عنوان یکی از محورهای هفت­گانه، مورد ارزیابی و واکاوی قرار می­گیرد.

علاقه مندان، برای حضور، بیان دیدگاه و ارائه نقد و مباحث تکمیلی به همراه پرسش و پاسخ کاربردی، در جهت غنی‌تر شدن هرچه بیشتر نشست می‌توانند به نشانی تالار نشست مجازی مرکز: http://connect.mporg.ir/dfrc مراجعه نمایند.


دوشنبه 5 دی 1401 (1 year قبل)