کارگاه بررسی مدل های واگذاری انواع اوراق مبتنی بر کالا برگزار می شود
کارگاه بررسی مدل های واگذاری انواع اوراق مبتنی بر کالا برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی همایش؛ نخستین کارگاه تخصصی از سلسله کارگاه ­های "همایش بهبود روند بودجه­ ریزی در ایران؛ حکمرانی بودجه از تفریغ تا تدوین" با عنوان"بررسی مدل­ های واگذاری انواع اوراق مبتنی بر کالا" در روز دوشنبه 3 بهمن ­ماه 1401، از ساعت 10 الی 12، با حضــور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهـی، صاحب­ نظران، مدیـران، کارشناسان دستگـاه­ های اجــرایی ملّی و استـانی به­ صورت مجازی برگزار می­ کند.

 سجاد امیری؛ پژوهشگر مرکز مطالعات سازمان بورس و اوراق بهادار مدرس این کارگاه آموزشی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه  تالار مجازی مرکز به نشانی http://connect.mporg.ir/dfr     در این کارگاه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است ، این همایش با همکاری مرکز پژوهش ­های توسعه و آینده­ نگری سازمان برنامه و بودجه کشور، مرکز آموزش و برنامه­ ریزی دیوان محاسبات کشور، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و پژوهشکده اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی از آبان ماه لغایت اسفند ماه سال جاری برگزار می­شود. در این همایش ضمن برگزاری نشست­ ها و کارگاه­ های علمی-تخصصی، ابعاد مختلف و متنوعی از اصلاح ساختار بودجه ذیل محور "پایش و مدیریت بدهی ­های دولت" به عنوان یکی از محورهای هفت­ گانه، مورد ارزیابی و واکاوی قرار می گیرد.


سه شنبه 27 دی 1401 (1 year قبل)