نقش تحليلگري داده‌ها در هوشمندسازي نظارت مالي بررسي مي‌شود
نقش تحليلگري داده‌ها در هوشمندسازي نظارت مالي بررسي مي‌شود

يكصد و سيزدهمين نشست علمي تخصصي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري با موضوع «نقش تحليل‌گري داده‌ها (داده‌كاوي) در هوشمندسازي نظارت مالي» برگزار مي‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز، يكصد و سيزدهمين نشست علمي تخصصي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري كه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز چهارشنبه ۳ اسفند‌ماه به صورت مجازي برگزار مي‌شود، به موضوع «نقش تحليل‌گري داده‌ها (داده‌كاوي) در هوشمندسازي نظارت مالي؛ كاربردها و روش‌ها» اختصاص دارد.
در اين نشست كه مديريت علمي آن را «علي‌رضا حسن‌زاده»، عضو هيئت علمي و مدير گروه فناوري اطلاعات دانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه تربيت مدرس، به عهده خواهد داشت، «مهرداد جباري»، مدير كل گزارشگري مالي و حسابداري بخش عمومي خزانه‌داري كل كشور و «سيد مهدي حسيني»، مدير كل دفتر فناوري اطلاعات ديوان محاسبات كشور، سخنراني خواهند كرد.
اين نشست علمي تخصصي، دوازدهمين نشست از سلسله نشست‌هاي «نخستين همايش بهبود روند بودجه‌ريزي در ايران؛ حكمراني بودجه از تفريغ تا تدوين» است كه با همكاري مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري سازمان برنامه و بودجه كشور، مركز آموزش و برنامه‌ريزي ديوان محاسبات كشور، دانشكده حكمراني دانشگاه تهران و پژوهشكدة اقتصادي وزارت امور اقتصادي و دارايي، از آبان‌ماه تاكنون برگزار شده و تا اسفندماه امسال ادامه دارد. 

نشانی تالار مجازی نشست : http://connect.mporg.ir/dfrc


دوشنبه 1 اسفند 1401 (1 year قبل)